Ultimele postări
Loading...
Friday, 16 November 2012

Piure cartofi cu ghebe uscate


Mâncare vegană/vegetariană/de post

Mi s-a spus de multe ori că fac cel mai bun piure din lume. Pufos, aromat şi sănătos.
Secretul îl găsiţi aici la numărul 6: http://reteteindraznete.blogspot.ro/2012/11/ideitrucurisugestii-in-bucatarie.html

Grad de dificultate: redus
Timp de preparare: 20+5 minute
Porţii 1 porţie

Ingrediente:
1. 3 cartofi. Am doar roşii dar sunt foarte buni că i-am îngrijit eu. :)
2. 4-5 ciuperci uscate. De preferinţă ghebe că sunt cele mai aromate
3. 20 g unt/margarină sau 2 linguri ulei (de măsline)
Opţional:
4. carne de pui coaptă cu salvie: reţeta o găseşti aici:

Mod de preparare:
1. Se curăţă cartofii, se spală (se taie dacă te grăbeşti) se pun la fiert în 200 g apă.
2. Se taie ciupercile foarte mărunt şi se pun la umflat în 50 ml lapte fierbinte.
3. Se scot cartofii, se scurg (păstrând apa în caz de vă mai trebui).
4. Se pune laptele cu ciupercile, adaugă untul, sare după gust şi mixează.
5. Mai adaugă apă de la fiert dacă e prea uscat.


Menţiuni:
1. Nu am citit niciodată o reţetă de genul dar am văzut în comerţ pungi cu fulgi de cartofi pt piure.
2. Carnea coaptă cu salvie este ceva deosebit. Un gust delicat. Absolut de încercat. Voi pune în curând reţeta de paste cu salvie.


1 comentarii:

RESPECT este cuvântul de ordine. Aroganța/grandomania, insultele de orice gen, comentariile care NU sunt la obiect nu au ce căuta pe această pagină. Dedic trup şi suflet reţetelor, de aceea orice iniţiativă (like, share, comment) este apreciată. Mulţumesc. O viaţă delicioasă îţi doresc. Ps. În caz de nu vezi publicat comentariul tău (1-3 zile), este pentru că nu am acces la internet.

 
Toggle Footer