Biscuiţi nucă de cocos


Biscuiţi cu nucă de cocos, făină de soia şi mac. 
Prăjiturele delicioase şi foarte crocante. Pentru toţi iubitorii de nucă de cocos. 

Avem nişte nucă de cocos care ajunsese la timpul de scadenţă. „Nu pot să fac o asemenea risipă”, m-am gândit. Trebuie să fac ceva cu ea repede repede. Bună idee a fost că au avut mare succes! Cred că am înfulecat vreo 10 aşa dintr-o suflare. Sunt prea mâncăcioasă.. prea prea. Off. Şi mă mir de ce mă îngraş văzând cu ochii.

Grad de dificultate: redus
Timp de preparare 10 + 20 minute
Porţii: cam 25 de biscuiţi

Ingrediente:
  1. 1 pungă de nucă de cocos
  2. 1 cană făină de soia
  3. 1 albuş de ou bătut spumă
  4. 1 lingură mac
  5. 3 linguri de zahăr
  6. lapte cât cuprinde (cam 1/2 pahar dar depinde)
  7. 1 plic de bicarbonat

Mod de preparare:
  1. Se bate albuşul cu zahărul spumă. Eu l-am bătut la mână cu telul şi nu prea am avut răbdare. :)
  2. Am pus făina de soia, nuca de cocos, macul şi oul într-un recipient
  3. Am dizolvat bicarbonatul în jumătate de pahar de lapte. L-am adăugat peste şi am frământat până am făcut o cocă elastică dar nu prea tare. Dacă e tare mai pune apă, dacă e moale adaugă făină sau nucă de cocos/mac etc.
  4. Se fac biluţe care se turtesc puţin.
  5. Se pun la aragaz pentru 15-20 de minute, temperatura 180 grade. Depinde de aragazul tău.
Menţiuni:
  1. Eu i-am carbonizat puţin dar tot buni au fost.
  2. Sunt foarte crocanţi şi nu moi, cum mă aşteptam. Probabil făina de soia face efectul ăsta.

Menţiune specială: Vrei să completez sondajul meu, te rog? Este important pentru mine să ştiu ce gândesc cititorii mei. Mulţumesc. Ah... Pentru cererile în căsătorie folosiţi adresa de email în „contact us”. GLUMESC!!!!

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii