Îngheţată cu cafea


Aveam chef de ceva deosebit în dimineaţa asta. Ceva ce pot să împart cu tine. Mi-am amintit de anii în Italia. Ce frumoasă e Italia... un vis... munte, mare, ARTĂ. Eu ador arta. E pe toate străzile la ei. Mai ales în Firenze. Mda... cât îmi lipseşte. Dar fiecare face alegeri (sau suntem constrânşi să alegem, pentru un motiv sau altul). Eu m-am întors în ţara mea... că după 10 ani în Italia nu mă simţeam nici Român nici Italian... eram efectiv fără patrie. Dar să trecem la reţetă... că nu e o reţetă... e doar O METODĂ.... dar poate nu o ştii... şi e aşa uşor şi la îndemâna oricui că e păcat să nu încerci.
Este o metodă foarte ingenioasă, ideală pentru a ieşi din monotonie.


Îţi trebuie îngheţată (de care vrei tu, dar evită aia de fructe în cazul ăsta) vanilie, ciocolată, caramel sunt cele mai indicate. Malaga dacă ai... şi mai şi.
Şi îţi trebuie cafea, tare, fără zahăr.
Eu am făcuto la moca (moka?!), uită-te la imagini, poate nu ai văzut niciodată. Eu sunt sigură că nu aş fi văzut dacă nu aş fi fost în Italia. Dar se găsesc şi la noi. Am văzut foarte frumoase şi chiar practice în unele cazuri. Ca acesta. Eu o folosesc rar... de tot. Nu-mi place cum iese cafeaua la ea. Pentru reţeta asta merge foarte, foarte bine.
Dacă ai espressor e şi mai bine.

Deci; faci cafeaua tare, pui 2-3 bile de îngheţată, (după preferinţe) într-o cupă/cană/ceaşcă etc şi torni cafeaua peste.
Serveşti cu mare mare plăcere.


O zi superbă îţi doresc!!!

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii