Pizza Iepuraş (cu ouă)


De ce o numesc aşa? Pentru că am făcut cu ouă roşii de la Paşte! Mi-a plăcut foarte mult şi am decis să îţi dau şi ţie ideea asta.

Grad de dificultate: mediu
Timp de preparare: variabil 5 frământat + 30 (crescut) + 35 copt
Porţii: 4

Ingrediente:
  1. 300 g făină albă
  2. 1/2 pacheţel (pachetul are 15 g parcă) drojdie proaspătă sau uscată
  3. 100 ml apă (lapte, iaurt)
  4. 100 g caşcaval + 150 mozzarella
  5. 100 g salam
  6. 2 ouă fierte (nu e necesar să fie roşii... GLUMESC)
  7. 1 legătură de ceapă /usturoi verde
  8. 7-8 linguri bulion sau ketchup
  9. un pic di Oregano sau cimbru (are gust similar)
  10. Opţional: 3 ardei iuti. (eu am pus vreo 6)

Mod de preparare:
  1. Se pune făina, apa călduţă, un pic de sare şi drojdia înmuiată în apă CĂLDUŢĂ şi se frământă (5 minute circa) dând naştere unui aluat consistent. Dacă e prea moale mai pune apă şi invers, făină.
  2. Se acoperă aluatul şi se ţine la cald până îşi dublează volumul. Eu n-am răbdare de multe ori o fac aproape imediat. Dar mai bine e să crească. :)
  3. Între timp se prepară salamul tăindu-l felii sau cuburi, caşcavalul/mozzarella la fel.
  4. Ceapa mărunţită :)
  5. Pregăteşte tava care consideri adaptă şi când a crescut întinde o foaie cât să cuprindă tava.
  6. Dă câteva minute la cuptor (3-4)
  7. Scoate, pune bulionul/ketchup-ul, împresoară brânza, feliile de salam, ouăle, ceapa/usturoiul, ardeii
  8. Dă la cuptor (200 grade) pentru 30-35 minute. Verifică constant.
  9. Dacă cuptorul tău are acea opţiune care aprinde un foc deasupra când e aproape gata pune tava pe rândul de sus şi aprinde focul deschis pentru 1-2 minute
    POFTĂ bună bună.

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii