Un 2013 senin

Prieteni, aşa cum am scris aici "Planuri de Anul Nou", vă urez din inimă să aveţi PACE că-i mai bună decât toate.
Un Nou An deosebit din toate punctele de vedere. Şi, bineînţeles, Un NOU An delicios şi sănătos.

Vreau să mulţumesc tuturor celor care mă urmăresc şi au curajul să încerce reţetele mele îndrăzneţe. Mulţumesc celor care v-aţi înscris şi mi-aţi scris pe bloguri dându-mi curajul să merg mai departe.
Vă mulţumesc pentru timpul ce aţi pierdut completând sondajele sau apăsând butonul "Îmi place". Orice acţiune are consecinţe iar acestea au fost toate pozitive. M-aţi făcut să simt că munca mea nu este în zadar. Vă mulţumesc din inimă şi vă sunt recunoscătoare.
O să închin un pahar în cinstea voastră! Şi poate, cine ştie, nu o să fac o petrecere la care voi invita pe toţi.

Vă aştept aici cu noi reţete inovative şi-n anul ce va veni. Aşa cum vă invit şi vă aştept şi pe celălat blog cu o tentă diferită: plin de poveştiri adevărate dar şi de pamflete, satiră şi umor. "Carpe Diem"
Nu uitaţi de paginile Facebook. :)

La mulţi ani FERICIŢI!! 

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii