Borş de pui cu sfeclă


Borş ca la mama mea acasă.

Grad de dificultate: redus
Timp de preparare: 40-45 minute
Porţii: 4

Ingrediente:
  1. 300 g carne de pui. Spate, aripi. Ce vrei şi ce ai. Eu am început să golesc congelatorul că nu am ieşit din casă de 10 zile.
  2. 1 ceapă galbenă mărişoară
  3. 1 morcov
  4. 1 bucată de sfeclă roşie= 50 -100 g
  5. 1 ardei gras (eu am avut uscaţi)
  6. 100 g paste scurte sau de care vrei
  7. o crenguţă de cimbru
  8. 2-3 linguri ulei
  9. 4 căni apă
  10. 1 cană suc de roşii
  11. sare după gust
  12. Opţional 1 - 2 ardei iuţi.
Mod de preparare
  1. Taie ceapa/ardeii. Rade morcovul pe răzătoare sau taie-l cuburi (arată aşa de frumos). Prepară carnea: taie-o în bucăţi de mărimea care vrei.
  2. Pune uleiul într-o oală, adaugă ceapa, ardeii, morcovul, sfecla. Lasă la călit uşor, vreme de 3-4 minute, amestecând constant să nu se ardă
  3. Adaugă carnea, apa, cimbrul. Acoperă şi lasă să fiarbă la foc domol în jur de 20-30 de minute
  4. Pune pasta şi lasă alte 10 minute
  5. Pune sucul de roşii (este la sticlă; destul de lichid şi acru). Verifică de sare.   

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii