Spaghetti cu in, roşii


Din seria „special pentru studenţi/elevi/bărbaţi”. Deosebite!
Aud foarte multă lume că nu ştie ce să mai facă de mâncare. Aşa păţeam şi eu, înainte să plec în străinătate. Acum... nu ştiu când am să fac toate reţetele, ideile ce-mi vin!
Este adevărat, sunt singură, îmi permit. Mai greu e când ai ceva pretenţioşi în casă.
Profilează-te pe „paste” şi, te asigur, vei avea o combinaţie diferită în fiecare zi. Sunt infinite reţetele. Pastele sunt economice şi foarte nutritive. Recomand cu căldură!

Grad de dificultate: redus
Timp de preparare: 15 minute
Porţii: 2

Ingrediente:
  1. 300 g spaghetti (nu ştiu de ce prefer spaghetti, în cazul ăsta. Tu poţi folosi de care vrei/ai)
  2. 50 g salam
  3. 5 linguri ketchup sau 2 de bulion
  4. 2 linguri ulei măsline (sau de care ai)
    Opţional
  5. 1 ardei iute/boia mirodenii la alegere. Din greşeală, am pus curry şi a fost foarte bun. O greşeală „bună”
  6. sare după gust

    Uitam= 1 lingură seminţe de in/susan
Mod de preparare:
  1. Se pune apa într-o oală înaltă. Când începe să fiarbă se pune pasta. Fierbe pe 5 minute. Acoperă, lasă la odihnit
  2. Pune uleiul într-o tigaie înaltă (wok ar fi perfect)
  3. Adaugă salamul tăiat bucăţi, seminţele de in. Lasă la călit pentru 3 minute
  4. Pune ketchap-ul, amestecă bine
  5. Scoate pasta pune-o peste sos. Adaugă 3-4 linguri de apă din oala în care a fiert pasta Secretul acesta (şi multe altele) l-am învăţat de la mari „chefi” italieni. Acoperă lasă 3 minute la foc slab
  6. Amestecă, saltă până sosul s-a prins foarte bine de pastă. Secretul unei paste perfecte este să fie fiartă mult în sosul în care vine gătită. Citeşte aici dacă nu ai făcut-o deja.
  7. Evident, pune sare după gust. 

    Poftă bună

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii