Ştrudel simplificat

Ca de obicei, aceasta este o idee şi nu o reţetă, pentru că foitajul este cumpărat (am mai precizat).
De post (dacă foitajul nu conţine ingrediente de frupt).

Idee de weekend (dar nu numai, orice zi este SUPER); rapidă, uşoară, parfumată şi pofticioasă. 

Ingrediente
  1. Foitaj (400 g ies cam 12 porţii)
  2. 1 măr
  3. 1 linguriţă scorţişoară
  4. Opţional: 1 lingură zahăr. Eu nu am pus şi mi s-a părut dulce oricum
Mod de preparare
  1. Decongelează foitajul cum scrie aici
  2. Porţionează. Forme de care vrei. Eu am făcut dreptunghiuri
  3. Aşează foitajul într-o tavă tapetată cu hârtie. Eu nu am pus şi s-au lipit puţin
  4. Taie merele felii
  5. Aşează-le ordonat peste foitaj (vezi imagine), pulverizează puţină scorţişoară
  6. Dă la cuptor vreme de 10 min. După 10 min aprinde focul deasupra cam pentru 40 sec. Opreşte, lasă-le cuptorul închis cam 10 min. Altfel se lasă.
Menţiuni
  • Se pot servi la micul dejun, ca desert, gustare, cu ceai, cafea, etc. Numai în ziua în care le faci. Apoi nu mai sunt bune, zic eu.
  • Dacă-ţi place (şi ţi-am dat o idee) orice inițiativă: un like/share la postări sau pagina Facebook (click şi vei găsi mult mai multe fotografii), un vot (în dreapta sus) (sau un mic comentariu la obiect) este echivalent cu Mulţumesc.

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii