Linte cu carne

Pentru o reţetă vegetariană/vegană (de post), citeşte aici. Chili cu linte.
Îmi place lintea foarte mult. În Italia se mănâncă în seara de Anul nou, imediat înainte de miezul nopţii. Poartă noroc în anul ce urmează. O fi. Nu ştiu; la mine nu se aplică. :p

În general o fac de post dar, în acest caz, am adăugat nişte bucăţi de carne de pui. Spinări, mai bine zis. Am luat nişte pui şi mi-au rămas spinările. Nu ştiam ce să fac cu ele aşa că... uite-mă. Bun.
Grad de dificultate: redus
Timp de preparare: 25 min
Porţii: 2-3

Ingrediente
  1. 200–300 g linte deja fiartă (sunt şi conserve)
  2. 2-3 bucăţi de carne de pui de care ai
  3. 2 linguri zarzavat crud sau: 1/2 ardei gras, 1/4 morcov
  4. 1 ceapă galbenă
  5. 2 linguri ulei
  6. 2 linguri bulion
  7. 1 foaie de dafin
  8. Opţional: 1/2 lingură făină de grâu
  9. sare după gust
  10. 1 cană supă sau apă (eu am fiert carnea înainte şi aveam ceva supă)
Mod de preparare
  1. Curăţă, taie ceapa, pune-o la călit în ulei. 1-2 min
  2. Adaugă zarzavatul, lasă alte 2 minute
  3. Dacă pui făină (ca să fie mai groasă mâncărica) acum este momentul; amestecă, pune carnea şi supa/apa, lasă să fiarbă vreo 10 min  
  4. Adaugă lintea, bulionul, foia de dafin, sare după gust. Acoperă şi lasă să fiarbă la foc slab vreme de 10 min. Verifică din când în când, să nu se lipească

Dacă-ţi place (şi ţi-am dat o idee), un like la pagina Facebook este echivalent cu Mulţumesc. :)


Trimiteți un comentariu

0 Comentarii