Sorbetto-Sorbet 1

Este un desert alcoolic (răcoritor), de băut (de obicei) pe bază de înghetată (la alegere) şi spumant, şampanie, votcă, lichior, etc. Depinde de gusturi.
Am scris că este un desert „de băut”, dar poate să fie şi la cupă. În restaurantele în care am lucrat (Italia) era mai mult un digestiv oferit în mijlocul ceremoniilor, afară, în natură.
Optim vara, după le ore 10 (dimineaţa). E alcoolic frate, te ia de cap!
Nu este indicat pentru copii, evident, nu?!
Grad de dificultate: niciunul
Timp de preparare: 5 min
Porţii: 1 pahar de 100 ml. Pentru mai multe porţii, dublează cantităţile

Ingrediente
  1. 3 linguri pline de îngheţată de vanilie sau lămâie (a mea este făcută în casă cu lapte, reţeta aici)
  2. 20 ml vin alb ( dulce sau sec, depinde de gusturi. În Italia foloseau spumant)
  3. Opţional: 1 căpşune= GARNITURĂ
Preparare şi uz (:D)
  1. Pune îngheţata într-un recipient mai înăltuț. Adaugă vinul şi amestecă 1 minut cu mixerul (sau la mână, dacă nu ai mixer)
  2. Toarnă într-un pahar mai frumuşel (garniseşte cu căpşune/cireaşă sau orice alt fruct proaspăt, după plac), aşează-te pe un fotoliu, dacă eşti în casă, şi... SAVUREAZĂ-L după un prânz copios. Te asigur că vei avea o experientă de neiutat. Eu l-am supt în timp ce făceam poze, n-am putut să mă abţin!!!
Menţiuni
Fie că-ţi place vinul sau nu este ceva care te v-a impresiona în mod deosebit.

Optim ca digestiv sau desert lejer la petreceri/cine şi varie. Dar ATENŢIE: în câteva minute (8-10) nu mai arată ok, vinul se lasă pe fundul paharului. Deci, trebuie servit IMEDIAT ce l-ai făcut. Să nu te pună păcatul să-l faci cu 2 ore dinainte. Dacă ai o petrecere, fiind aşa de uşor şi rapid de făcut, te ocupi de el în momentul în care îl serveşti!

Dacă-ţi place şi ţi-am dat o idee, un like la pagina Facebook(click) este echivalent cu Mulţumesc şi-mi dă curaj să merg mai departe.

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii