ClătitDog

Te-a pufnit râsul, zi DREPT!
Pe mine m-am pufnit când m-am gândit ce mult se potriveşte, şi acum când scriu, chicotesc.
Probabil s-au gândit mulţi la ideea asta. Nu ştiu, nu am vrut să caut pe net, ca să nu-mi distrug entuziasmul şi senzaţia că sunt un geniu.
Asta e, singurătatea/celibatul te face să prinzi vânt cu mâna.

Dacă vrei să-ţi surprinzi prietenii/oaspeţii, aceasta-i reţeta pentru tine!
Oricine poate face aşa ceva, şi un copil de 10 ani. Dacă a avut o mamă responsabilă şi l-a învăţat să-şi poarte singur de grijă. :D
Studenţii sunt invitaţi să probeze cu mare încredere.

Este o idee de weekend, NU o reţetă. Nu sări pe mine.
Ai nevoie de:
  • cârnat afumat (pe cât posibil), picant sau de care ai tu chef
  • clătite (pentru reţete aici. Dar sunt sigură că eşti perfect capabil să faci o clătită) Îţi sugerez să nu pui zahăr, clar. Sunt sărate, dar în acest mod le poţi garnisi şi cu umpluturi dulci şi sărate.
  • Multă poftă şi încredere
În timp ce faci clătitele, pune la prăjit cârnaţii. Pe grill/barbeque ar fi fenomenali.
Îi poţi încălzi şi la microunde sau fierbe, dar...Sunt muuuult mai gustoşi prăjiţi. Lasă, nu te gândi la sănătate, crede-mă, habar nu ai ce conţin cârnaţii ăia.
Oricum, nu servi în fiecare zi. Personal nu iubesc carnea, salamurile/cârnaţii şi mai puţin. Dar câteodată salivez numai la gândul.

Sunt fabuloase fierbinţi, dar şi reci. 
Pot constitui un aperitiv perfect la orice gen de petreceri. Le poţi face cu 1 zi înainte, dar pui cârnatul pe moment. Te asigur că vei face o figură PE CINSTE!!!
Servite cu bere/cola în faţa televizorului, la un meci de fotbal/ film, cu prietenii, picnic, grătar (faci clătitele acasă şi le adaugi cârnatul/micul griliat).
Dacă ţi-am dat o idee şi ţi-a plăcut, orice iniţiativă (comment, like, share) este echivalent cu MULŢUMESC. 

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii