Ți-e frig și ești jos de moral? Ceaiul de mere este soluția

Într-o zi am avut un prânz cu colegii mei. Englezi, francezi, italieni, indieni, polonezi, germani, chinezi și chiar nu mai știu ce altă naționalitate. Suntem un mozaic de oameni din toate colțurile lumii.

Pentru că erau posomorâți, înfrigurați și fără viată (zombi), m-am gândit să le fac un ceai special.
Băi îți spun, au rămas mască. Ca și cum nu ar mai fi văzut niciodată așa ceva.
Câțiva m-au rugat să merg acasă cu ei. Dar asta pentru că purtam tocuri și pantaloni mulați.
Glumesc. Le-a plăcut, măi, dar tare de tot.
Au servit câte două-trei cești, ba chiar mai mult.

O îmbrățișare într-o ceașcă (sau cană), au numit senzația ce au avut-o. 

Au zis că îi duce cu gândul la Crăciun. Și chiar așa este pentru că aici, scorțișoara este folosită aproape exclusiv iarna.

Hai să nu te mai plictisesc. Mai ales dacă afară plouă, plouă și-i trecut de ora nouă.


Acum doi ani am publicat o idee foarte asemănătoare parcă. Numai acum mi-am amintit.

  • Ia un măr spălat de ploaie  de care ai, chiar nu contează. Uscat sau veztejit merge grozav. Numai să nu fie putrezit. Asta contează.
  • Ia un băț de scoarțișoară. Băi, mă tăvălesc pe jos. Un băț de scorțișoră? Sună așa de comic. Cum se numește, frate? Chiar nu-mi dau seama. 
  • Pune niște apă la clocotit. Sper că te-ai dat în rând cu occidentalii care au drăcovenii dintr-alea electrice pentru fiert apă numai. Cum s-o chema în română... e o enigmă pentru mine. Nu cred că-i fierbător... ăla era pe vremea lui Ceaușescu. Dar era complet diferit. 
  • Pune mărul tăiat felii după ce l-ai spălat și tu, scorțișoara, 
  • Toarnă apa clocotită și lasă să se odihnească vreo 5-7 minute.
  • Servește fierbinte cu sau fără zahăr, miere, sau îndulcitor. 
Optimă idee când ești răcit, jos de moral, singur și nefericit. Ca mine așa. 
Glumesc, eu-s numai un pic răcită... și singură... și... dar ce importanță are, bre? Viața-i bună și frumoasă, ce contează că-i jegoasă? – Extras din Îmi Curg Mucii, Deci exist!

Te-ai abonat la newsletter? Nu mai aștepta!
Apasă aici și vei primi Gratuit 10 Rețete Simple și Practice – plus câteva idei si recomandări prețioase – în format PDF. Documentul poate fi salvat pe computer sau se poate imprima.



Trimiteți un comentariu

0 Comentarii