Păreri despre cărțile din seria „Rețetele bunicii învățate de la mama”

Nu mai public rețete pe aceste pagini deoarece sunt mult prea multe și oamenii nu le pot găsi pe toate.
Acum public, dar nu foarte des, pe https://retetedecristinag.blogspot.com.

Astăzi vreau doar să împart cu tine bucuria ce mi-a dăruit unul dintre cititorii mei.
Primesc o sumedenie de mesaje personale și mulți îmi lasă comentarii pe rețelele de socializare și bloguri.
Unele sunt mai  apreciative decât altele. Pentru asta doresc să mulțumesc tuturor celor care-și fac timp să lase (trimită) astfel de comentarii. 

Coperta caret Rețetele bunicii învățate de la mama de Cristina G. Gherghel

Uite mesajul (personal - trimis prin intermediul formularului) care mi-a luminat ziua:
„Tocmai am descoperit cărțile tele și sincer m-au impresionat. Am descoperit că mă identific mult cu tot ceea ce scrii. Am fost copil in vremea comunismului. Imi place foarte mult cum, și ce scrii.” 

Inițial, am crezut că-i o glumă, căci cartea despre comunism - 14 nuanțe de roșu - se găsește destul de greu.

14 nuante de rosu-Amintiri din copilaria comunista de Cristina G.

M-am gândit câteva zile dacă să răspund sau nu, căci, de regulă, numai oamenii nervoși și supărați îmi scriu ca să-mi atragă atenția asupra unui lucru sau altul.

Și-apoi am răspuns așa:
„Îți mulțumesc tare mult pentru email și cuvintele frumoase. E o încurajare prețioasă. 
Mă bucur enorm că-ți plac cărțile mele, însă nu-mi  dau seama la care te referi. Poate la acelea în engleză?” 

Și, totuși, nu știam la care carte se referă. Poate era „Oranges at Christmas in a Communist CountryHumans Cursed by Geography in the Pursuit of Happiness etc.”

Persoana, a cărei nume prefer să-l țin privat, mi-a răspuns așa:
„Mulțumesc frumos pentru timpul acordat mesajului meu. Nu am o carte preferată îmi plac toate, îmi place cum le scrii,cum povestești amintirile. Cărțile tele m-au făcut să simt că dacă m-aș întoarce în România acum, aș regăsi acea lume unde totul continuă la fel de magic și de etern. 
Vreau doar să îți mulțumesc pentru felul cum scrii, pentru că ai împărtășit cu noi atâtea comori culinare , atâtea povești adevărate... 
Mulțumesc” 

Cititorul cu suflet mare, se referea la seria de cărți de bucate intitulată „Rețetele bunicii învățate de la mama”.
În paginile acelor cărți am scris eu mult despre comunism, tradiții și obiceiuri poate de mult uitate. 
Rețetele bunicii învățate de la mama” are 3 volume separate, 1 care le conține pe toate, 1 care conține doar cele mai căutate rețete de către români, și 1 cu fotografii - dar acesta este numai în format electronic.

  • Rețetele Bunicii Învățate de la Mama – Volumul I – Sărate
  • Rețetele Bunicii Învățate de la Mama – Volumul II – Dulci 
  • Rețetele Bunicii Învățate de la Mama – Volumul III – Prepară Porcul de Ignat 
  • Rețetele Bunicii Învățate de la Mama – Volumul IV – Toate
  • Cele mai Populare Retete ale Bunicii Invatate de la Mama: Mancaruri Nostalgice
Cuvintele nu sunt de-ajuns ca să mulțumesc acestui cititor cu o inimă deosebită, dar mă închin cu umilință în fața lui (a ei). 
Aș vrea să primesc zilnic astfel de mesaje, dar oamenii, pe lângă a fi deosebit de ocupați, sunt și grozav de cătrăniți pe lume, în general. 
Din cauza asta, aruncarea cu piatra vine instinctiv și compulsiv. 
Scapă cine poate. 

Pe lângă aceste cărți de bucate, am publicat și 6 în seria intitulată: 41 de Rețete și alte 2 într-o serie de rețete fără gluten, vegane, vegetariene pentru începători. 

  • 41 de Rețete fără Gluten
  • 41 de Rețete de Chiftele, Omlete și Alte Aperitive 
  • 41 de Rețete de Clătite, Checuri, Prăjituri și Alte Dulciuri 
  • 41 de Rețete Practice și Simple de Borșuri 
  • 41 de Rețete Dulci și Sărate de Post 
  • 41 de Rețete Dulci și Sărate de Sărbători
  • 25 de Rețete Rapide din Cartofi – Bucate Vegane Fără Gluten pentru Începători
  • 25 de Rețete Rapide din Orez – Bucate Fără Gluten Pentru Începători


Trimiteți un comentariu

0 Comentarii