Farfalle cu ton şi roşii

O altă reţetă (personală, la fel ca 95% din reţetele mele) inspirată din bucătăria italiană. Rapidă, simplă, răcoritoare, vesel colorată, parfumată, sănătoasă, hrănitoare, delicioasă. TREBUIE să-ncerci!

Recomand cu căldură celor care vor să-şi detoxifice organismul.

Grad de dificultate: redus
Timp de preparare: 15 min
Porţii: 2
  
Ingrediente
  1. 200 g paste scurte. Eu am pus farfalle
  2. 1 cutie ton în ulei sau suc propriu
  3. 2 roşii
  4. 2 linguri capere
  5. Dacă conserva nu are ulei, pune 3 linguri ulei de măsline
  6. 1/2 linguriţă sare
  7. Opţional (dar indicat): 1 ardei iute
Mod de preparare
  1. Pune pastele la fiert. 7-8 min, depinde. Scrie pe pachet. Scurge-le şi răceşte-le sub un jet de apă rece
  2. Curăţă, spală şi taie roşiile. Pune pastele şi rosiile într-un bol mai măricel
  3. Adaugă tonul cu tot cu ulei, ardeiul iute tăiat mărunt (sau boia de ardei), sarea, amestecă şi gata.
    POFTĂ BUNĂ!!!
Menţiuni
Poţi pune busuioc proaspăt sau mărar. Eu nu am avut chef să merg pe balcon. Foarte departe, nu?! :D

Dacă-ţi place (şi ţi-am dat o idee) orice iniţiativă: un like/share la postări sau pagina Facebook (click şi vei găsi mult mai multe fotografii), un vot (în dreapta sus) sau un mic comentariu la obiect (dacă ai timp) este echivalent cu Mulţumesc.

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii