Salată de cartofi cu ciuperci, brânză, ouă

N-am publicat de mult o salată şi am făcut atâtea combinaţii. Am ales-o pe aceasta. Gusturi contrastante care se îmbină perfect.
Vesel colorată, rapidă, săţioasă, sănătoasă până la extrem, absolut delicioasă. De încercat!!!
Optimă idee pentru celiaci, diabetici și iubitorii de cartofi. Evident, cei care sunt la dietă au dreptul doar la o lingură pentru că-i calorică grozav, dar e irezistibilă.

Grad de dificultate: redus
Timp de preparare: variabil
Porții: 2

Ingrediente
  1. 3 - 4 cartofi roşii (sau de care ai)
  2. 2 ouă fierte
  3. 50 g caşcaval ori telemea, sau ce-ţi place
  4. 100 g ciuperci (de care ai, bune alea de la borcan), sau câte vrei
  5. 1 gogoşar în oţet sau 1 ardei gras (roşu/verde/galben) Am pus gogoșari+ardei iuți
  6. 1 ceapă
  7. 1 roșie
  8. 50 g măsline (indicat ar fi fără sâmburi. Eu, ca de obicei, am pus naturale)
  9. 1/2 linguriță piper negru/colorat
  10. sare după gust
  11. 5 linguri ulei măsline
Mod de preparare
  1. Spală cartofii şi pune-i la fiert (dacă pui ouă, fierbe și acestea)
  2. Taie caşcavalul cuburi, ceapa peștișori (julienne); ardeii, roșia, cum crezi tu
  3. Pune totul într-un bol destul de mare şi ocupă-te de cartofi
  4. Curăţă-i de coajă luând precauţiile necesare împotriva arsurilor de gradul 1, dacă nu aştepți să se răcească, ca mine. Taie-i cuburi şi adăugă-i peste celelalte ingrediente
  5. Pune măslinele, ciupercile, verifică de sare, piper şi ulei. Amestecă energic.
Mențiuni
  • Este o masă completă, deosebit de apetisantă.
  • Poți adăuga 1/2 linguriţă de sos de soia sau oţet balsamic/de mere/vin. Atenţie la sare.  
  • Pentru mai multe reţete de genul vizitează meniu-ul din prima bară de sus, stânga: "SALATE".
  • Dacă ţi-am dat o idee, un like la pagina Facebook ar fi apreciat. Mulţumesc.

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii