Te Invit pe Noile Mele blog-uri de Rețete Îndrăznețe - Cristina G.

Dragii mei cititori bucătari profesioniști și amatori,

Aș dori să vă mulțumesc din inimă pentru toate cuvintele frumoase ce mi-ați transmis în decursul acestor ani și în curând o să dăruiesc câteva cărți de bucate prin intermediul unor concursuri.

Încă lucrez la ele, dar cele pe care le-am publicat deja au un succes neașteptat.
Nu știu dacă ai avut ocazia să dai de ele.
  • 41 de Rețete Practice și Simple de Borșuri 
  • 41 de Rețete Dulci și Sărate de Post
  • 41 de Rețete Fără Gluten
Aceste cărți nu au fotografii pentru că imprimarea are costa o avere, și din reflex, prețul final ar fi mult prea înalt.
În acest moment, toate aceste cărți au prețul minim care-mi permite CreateSpace să-l ofer.

Acest preț acoperă imprimarea și stocarea lor pe site.
Ceea ce mi se pare corect. CreateSpace și Amazon îmi prezintă cărțile la publicul internațional și sunt extrem de recunoscătoare.

Dacă le cumperi, te rog să ai grijă că nu sunt exclusiv pentru începători (cum scrie într-un titlu pe care nu-l mai pot schimba acum) pentru că nu au fotografiile. 



Abonează-te la scrisoare dacă vrei să afli când lansez aceste concursuri la care oricine poate participa.

Aici sunt blog-urile ce am menționat în titlu:
  • Recipes for Body & Soul - în engleză

Te aștept cu drag să mi te alături pe toate pentru că vei avea numai de câștigat. 


***
— Vrei să-ți îmbunătățești pronunția în engleză?

Nimic mai simplu: citește (în Engleză , doar nu în Chineză) cu voce tare pentru 10 minute pe zi. Vei nota imediat efectul.
Cărțile mele sunt absolut perfecte pentru așa ceva. Sunt foarte ușor de înțeles pentru că sunt concepute special pentru poligloți, trigloți, etc. Deci pentru toți vorbitorii de limbă engleză de orice nivel.
Nu este nevoie de Kindle sau cum zic ei. Se poate citi pe orice celular "deștept," PC, laptop sau tabletă.
Dacă nu merge, instalează aplicația de pe Amazon. Nu știu cum se face că eu n-am celular "deștept."
Merge pe calculator fără aplicație. La mine cel puțin.
Asta e valabil pentru orice carte în format electronic. Tot ce ai nevoie, este un cont gratis pe Amazon.com.

***
— Ți-am fost de folos?

TE ROG dă un like, share, lasă un comment (engleza-i la putere - romgleza. :P) sau alătură-te la formidabilele pagini de Facebook (am vreo 6).
Le găsești tu pe undeva pe aici. Se plimbă aiurea. 



Trimiteți un comentariu

0 Comentarii