Eu şi plăcerile mele

a) Iubesc culorile vii, soarele, plimbările în aer liber. Îmi place marea, muntele, arta,
b)Ador să citesc, să vorbesc cu oamenii, să-i ascult şi să observ.
c) Detest telenovelele, bârfa, sfaturile gratuite, superficialitatea, iresponsabilitatea, goana după bani.
Nu că nu mi-ar plăcea să am... şi încă cum, dar banii nu sunt totul. Nu pot să afirm că „banii nu aduc fericirea...” pentru că, ştiu din experienţă, că o aduc. Cine zice asta este pentru că e bogat şi tot nefericit. Veşnic nemulţumit.
d) Ador florile în general... ghioceii în special, liliacul, bujorii, toporaşii. Mi-aş dori să primesc din când în când vreo floare... dar mi s-a întâmplat aşa de rar că încă îmi amintesc. O dată am primit un buchet imens de trandafiri. Erau de toate culorile. Magnific.
e) Îmi plac tocurile subţiri şi cât mai înalte.
f) Ador rujurile de culori aprinse, roşu ca focul, mate pe cât posibil.
g) Iubesc să dansez muzica populară moldovenească. Sunt începătoare, dar îmi scapără picioarele.
h) Nu beau aproape niciodată suc. Nu mănânc chipsuri decât în cazuri extreme. Dar ce bune sunt!
i) Sunt permanent la dietă. De când aveam 16 ani. Pâinea este o raritate pentru mine.
j) Nu mă omor cu dulciurile, dar dacă vreau o prăjitură o mănânc fără probleme. 
k) Beau cafeaua amară şi sunt destul de pretenţioasă. Pur şi simplu ador mirosul de cafea. Visul meu este să mă trezească iubitul meu (imaginar) aducându-mi dejunul la pat.
l) Culoarea preferată: verdele.
m) Cântecul preferat: „I don't want to miss a thing” - Aerosmith. Şi aici visez ca iubitul meu să mi-l dedice înţelegând, măcar în parte, sensul.
n) Filmul ce m-a impresionat cel mai mult: „Memoriile unei gheişe”.
o) Cartea ce m-a făcut să plâng cu hohote: „Tess of the Urberville” - Thomas Hardy
p) Ador filmele sci fi, psihologice, mister. Exemple: „Supernatural” - Jensen Ackles e mortal, „The mentalist”, „Person of interest” - Jim Caveziel este idealul meu de bărbat, „Last resort”, „Haven” "Fringe".
q) Desenele animate pentru adulţi mă dau gata: „South Park” este absolut bestial; „Family Guy” - Stewie este genial; „Shaun the sheep” (bine, ăsta e mai mult pentru copii, dar mă întreb cum pot înţelege copiii expresiile pe care le face Shaun?)
r) Sunt foarte atentă la aspectul meu. Ştiu că ai auzit asta foarte des „mă îmbrac/mă fac frumoasă (?!?) pentru mine”... dar chiar aşa e. Dacă asta face oamenii să se uite la mine, cu atât mai bine. Nu-mi displace (depinde), dar mă îmbrac cum vreau fără să ţin cont de ce-ar putea zice lumea. Evident depinde de ambient, anturaj, (nu aş merge niciodată la biserică cu o pereche de blugi care-mi stau pe vine, de ex., sau cu o fustă scurtă: există discoteci pentru expunerea corpului în public) etc. Nu urmăresc moda şi hainele „de firmă” mă lasă rece. Asta dacă nu cumva au blană (artificială) şi sunt gratuite. :)
s) Nu mă dau în vânt după bijuterii şi acele care îmi plac sunt foarte „delicate”.
t) Am 5 cercei în urechi. Mi-am făcut găurile când aveam 18 ani. Le-au trebuit 2 ani să se vindece, dar n-am renunţat... În schimb am renunţat la piercing-ul din nas. O să regret toată viaţa. Pur şi simplu nu se vindeca şi m-am speriat. Decât cu o hepatită mai bine fără piercing. Şi-mi stătea aşa de bine... era un diamant mic mic, ce strălucea ca soarele. Uffa. Iar mi-am amintit.
u) Visez să am unghii lungi şi roşii ca focul. Dar sunt adepta lacului transparent şi aunghiilor scurte şi îngrijite.
v) Nu folosesc niciodată fonul sau placa pentru păr.
w) Nu folosesc lac/gel sau alte minunăţii. Cineva mi-a zis o dată că am părul ca mătasea. Am crezut că era un compliment gratuit. M-am gândit: „nu toate persoanele au părul mătăsos?”. După mulţi ani mi-am dat seama la ce se referea: multă lume foloseşte produse ce aspresc părul. De aia „părul mătăsos e rar”.
x) Am pielea ca o piersică... şi chiar dacă mănânc multă ceapă şi usturoi, mirosul meu specific este „ca de lămâie”.
y) Iubesc parfumurile delicate şi „proaspete” (fresh).
z) Ador Crăciunul în familie.
aa) Sarmalele sunt irezistibile pentru mine. Ceapa verde în salată... raiul pe pământ.
ab) Îmi plac clepsidrele, ceasurile cu cuc, telefoanele vechi... (alea cu receptor, primele modele de  telefoane mai precis) stilourile şi tablourile. Aceste precizări în cazul în care vrei să-mi faci un cadou. :D

Dar cel mai mult aş vrea un aparat de fotografiat performant... şi un laptop... şi o casă la ţară cu puţin pământ... şi... şi... şi... . Noroc că mă mulţumesc cu puţin. :). Dar poate câştig la loto. Urează-mi baftă.

La revedere.


Trimiteți un comentariu

2 Comentarii

  1. Se spune că geniile preferă culoarea verde. Deci aveai dreptate în celălalt articol ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ia uite... nu ştiam. Abia acum se explică de ce-mi place verdele. :)

    RăspundețiȘtergere

RESPECT este cuvântul de ordine. Aroganța/grandomania, insultele de orice gen, comentariile care NU sunt la obiect nu au ce căuta pe această pagină. Dedic trup şi suflet reţetelor, de aceea orice iniţiativă pozitivă (like, share, comment) este apreciată. Mulţumesc. O viaţă delicioasă îţi doresc. Ps. În caz de nu vezi publicat comentariul tău (1-3 zile), este pentru că nu am acces la internet.