Celibatariat

Cele mai bune femei sau cei mai buni bărbaţi sunt întotdeauna fie cuplaţi, fie nebuni.” Murphy
Verigheta de aur

Mda. Aşa e. Uitaţi-vă la mine ca să vă lămuriţi!
36 de ani niciodată măritată. Hmm.
Cum de nu te-ai măritat?!”.
Ha. „Păi nu m-a cerut nimeni”.
„Cum să mă ceară, ia uită-te puţin la mine. Arăt ca naiba şi mai sunt şi bleagă pe de-o parte. Nu?!”

În orice caz nu e obligatoriu să te măriţi.
Sau e? De când?! 
Eu n-am ştiut.
Celibatariatul este o alegere. Cel puţin, în cazul meu.
                                                                 
Ai 36 de ani deci eşti „doamnă”.
De ce? 
În Anglia (şi-n multe alte ţări) este ofensiv să i te adresezi unei femei cu apelativul „doamnă”, dacă nu este căsătorită. Asta dacă nu ţi-o cere ea în mod expres.
Eu nu port verighetă şi totuşi, foarte rar, cineva notează.
E trecută de 25 de ani, deci e obligatoriu măritată.
Ehi bine, nu sunt! N-am fost şi nu sunt.
Voi fi?! 
Eu sper că nu. :)
De curând, în Franţa au interzis folosirea apelativului „domnişoară”.
Ehi fir-ar. Abia ce am descoperit. 
Ce mă fac?
Mă resemnez. Doar nu o să mă dau cu capul de pereţi :)

Spuneam: mă simt excelent singură. Nu trebuie să dau explicații nimănui despre faptele mele.
Hmmm. Și de ce o fac atunci?
Pentru că-s blogger.
Scriu ce-mi debitează bila mea de fată bătrână. Zitella. Spinster.

Am întocmit o listă cu pro şi contro relativ la starea asta a mea (de fată bătrână).


PRO
1. Pot să mănânc ceapă/usturoi/fasole :) oricând vreau. Şi asta e o adevărată comoară pentru mine.
2. Pot să mă uit la televizor pe orice canal. Să fac zapping non stop. Asta, dacă aş avea televizor. :).
3. Pot să am în casă/maşină 30° Celsius că niciun bărbat nu se poate plânge că moare de cald.
4. Dorm pe partea care vreau de pat. Am observat... mda. Pat pt. 5 persoane. Cam 20 de cm ocup. Mereu aceeaşi parte. Nu-mi fură nimeni plapuma. Nu primesc picioare/palme în faţă.
5. Pot să stau trează şi cu lumina aprinsă cât vreau. Pot să nici nu merg la culcare.
6. Dorm liniştită, fără sforăituri care mai de care mai înfiorătoare.
Eu nu sforăi. De unde ştiu?! Păi nu ştiu precis. Dar sper.
Vai ...şi dacă sforăi?  Ar putea să mă lase un posibil peţitor. Nenorocire! În orice caz, m-am trezit de 2 ori din cauza faptului că am sforăit deci, prin logică, 99,99% nu sforăi. :D
7. Nu trebuie să gătesc carne la orice mâncare.
8. Nu am socri. Lucru de o valoare inestimabilă.
9. În vacanţă pot să merg la mare în loc de munte sau viceversa.
10. Nu trebuie să aştept pe nimeni până la 4 dimineața murind de îngrijorare.
11. Nu trebuie să înnebunesc când el se uită după alte femei cu mine de faţă.

Lista poate continua la infinit, dar mai bine mă opresc.
Nu vreau să-mi sară-n cap bărbaţii!

Contro
1. Nu are cine să te ajute la cărat cutiile când te muţi. Sau să te ajute la mutat mobila când faci curat.
Ştiu din experienţă. M-am mutat de14 - 15 - 16 ori în 13 ani. Ultima dată am plâns (cu lacrimi) că nu eram în stare să mut un dulap. Am reuşit până la urmă, dar cred că m-am ales cu o hernie. :D

Mai sunt şi alte neajunsuri?! Eu nu le-am descoperit.
Oricum, iată-mă pe mine respectând lista „pro”.

Ps. Nu am nici copii, cum se vociferează  (ştiu şi cine a inventat şi de ce)  pe strada mea. PENIBIL!!!

La revedere.

Trimiteți un comentariu

8 Comentarii

  1. Bravo. Pacat ca la noi e mentalitate de cacat si de obicei persoanele celibatare sunt privite cu scepticism. Cel putin asa am observat.
    Anyway, keep it up.. indiferent de ce zice lumea (c)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc pentru încurajări... şi pentru cafea. Puţin îmi pasă cum mă privesc alţii. Este viaţa mea! :p

      Ștergere
  2. Nu cred ca lumea priveste cu scepticism ci cu ignoranta unei oi ratacite ,daca nu esti ca toata lumea nu esti normala pt ei,insa nu trebuie sa te afecteze deoarece nivelul lor de cultura e sub limita admisa de lege :) . si eu sunt intrebata des de ce nu ma marit si ghici de cine? de cele al caror sot e infidel sau agresiv :)) ,din respect pentru ca nu le duce capul le raspund "MAI ASTEPT OFERTE" (f)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi nu sunt normală, :)) e clar! Ah... la replica asta nu m-am gândit! Mulţumesc. (h)

      Ștergere
  3. Nu ma pot abtine insa de la intrebarea: esti o femeie frumoasa si dupa cate observ si inteligenta,de ce singura? Nu trebuie neaparat sa fii casatorita pentru a avea pe cineva langa tine...:),dragostea nu sta in "acte" ci in suflet...E frumoasa si singuratatea dar parca "in doi" viata e si mai frumoasa :) E doar o parere,nu te supara :) Take care!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu sunt motive de supărare când cineva îşi exprimă părerea în mod educat. Sunt de acord că dragostea stă în suflet. De ce sunt singură... probabil pentru că mi s-a cerut prea mult şi nu mi-a fost restituit nimic în schimb. Compromisurile trebuiesc făcute din ambele părţi. Unul dintre motive e acesta. Mai sunt şi altele. Mulţumesc pentru timpul acordat. (f)

      Ștergere
  4. Pe mine ma dispera cand sunt intrebata de ce nu vreau copii..e chiar mai frustranta aceasta intrebare decat cea cu casatoria.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da. Înțeleg și de ce.
      Sunt sigură că am scris despre asta undeva, dar nu-mi amintesc unde.
      Probabil pe mai multe blog-uri și-n diferite cărți.
      Asta deorece și pe mine obișnuia să mă deranjeze, ba chiar să mă doară, întrebarea asta.

      Ștergere

RESPECT este cuvântul de ordine. Aroganța/grandomania, insultele de orice gen, comentariile care NU sunt la obiect nu au ce căuta pe această pagină. Dedic trup şi suflet reţetelor, de aceea orice iniţiativă pozitivă (like, share, comment) este apreciată. Mulţumesc. O viaţă delicioasă îţi doresc. Ps. În caz de nu vezi publicat comentariul tău (1-3 zile), este pentru că nu am acces la internet.