Spaghetti cu salvie


Reţetă pentru vegani/vegetarieni. Pentru acei care ţin post sau sunt la dietă. 


Spaghetti integrale, în cazul meu dar tu foloseşte de care vrei. Dacă ai cumva gnochi de cartofi/spanac etc. ar fi şi mai şi.
O soră dragă de a mea mi-a dăruit cam 300 g frunze de salvie uscate. Au o valoare enormă pt.mine iar gestul este foarte tandru pentru că ea le-a cules şi le-a uscat. Nu a fost un lucru uşor de făcut când eşti printre străini şi nu e casa ta. Am încercat să semăn în România dar plantele nu vor să iasă. La anul o să cumpăr o plantă gata crescută şi o să o plantez. Iubesc salvia pentru gustul uşor parfumat, delicat, dulceag şi acrişor. Un gust indefinit practic dar foarte plăcut. Mulţumesc, sora mea iubită... şi pentru că mi-ai amintit de reţeta asta.


Grad de dificultate: redus
Timp de preparare: 15 min
Porţii: 2


Ingrediente:
1. 250 g spaghetti
2. 3 frunzuliţe salvie
3. 4 linguri ulei de măsline (sau 50 g unt dacă nu ţii post sau nu eşti vegan)
Opţional: 1 ardei iute. Nelipsit pentru mine. 


Mod de preparare:
1. Se pune uleiul (untul)  într-o tigaie, se adaugă frunzuliţele se salvie şi se lasă pe foc în jur de 5 minute. Focul domol, tigaia acoperită având grijă să nu se ardă.
2. Când frunzuliţele au devenit crocante se opreşte focul şi se pune pasta la fiert într-o oală.
3. Pasta fierbe în 6-7 minute. Se scurg şi se torn în tigaie.
4. Se saltă/amestecă până se combină aromele.


Menţiuni:
Gust incredibil de fin absolut de încercat când eşti obosit şi nu ai chef de gătit dar eşti rupt de foame. Pastele sunt foarte hrănitoare/săţioase. 


Trimiteți un comentariu

1 Comentarii

  1. Asta chiar că n-am făcut niciodată. Dar o să încerc. :)) Ps. Emoticoanele astea sunt tare nostime.

    RăspundețiȘtergere

RESPECT este cuvântul de ordine. Aroganța/grandomania, insultele de orice gen, comentariile care NU sunt la obiect nu au ce căuta pe această pagină. Dedic trup şi suflet reţetelor, de aceea orice iniţiativă pozitivă (like, share, comment) este apreciată. Mulţumesc. O viaţă delicioasă îţi doresc. Ps. În caz de nu vezi publicat comentariul tău (1-3 zile), este pentru că nu am acces la internet.