Sardine în sos picant


Am notat că nu am postat nicio reţetă cu peşte... asta pentru că nu sunt mare fan. 
Deja văd ceva feţe care se strâmbă la citirea acestor rânduri. Nu uita: De gustibus Non est disputandum = gusturile NU se discută!
O reţetă rapidă şi extrem de delicioasă. Exclusiv pentru amatori.
Precizare: sardinele sunt din conservă. Peştele îmi place dar corpul meu are ceva împotriva lui că se rebelă ori de câte ori mănânc. Dar nu are nimic cu sardinele din conservă. Curios.
Conservele sunt foarte practice, mai ales pentru mine care sunt singură. Unii bărbaţii sunt amatori de aşa ceva şi eu nu-i condamn. Fiecare mâncă ce vrea!

Grad de dificultate: niciunul
Timp de preparare: 10 minute
Porţii: 1-2

Ingrediente
  1. 1 cutie de sardine în conservă 125 g (sau proaspete dacă ai = mai bune)
  2. 2 linguri bulion sau 5 linguri ketchup (sos de roşii)
  3. 1 căţel de usturoi sau praf
  4. 1 ceapă galbenă
  5. 2 linguri ulei
  6. 1 ardei iute – linguriţă boia de ardei iute/chili
  7. Opţional piper negru
Mod de preparare
  1. Taie ceapa peştişori/cubuleţe şi pune-o la călit în ulei (tigaie), foc slab
  2. Adaugă usturoiul, lasă să devină ceapa aurie, 2.3 minute
  3. Pune sosul de roşii/ketchap-ul + ardeiul iute/boiaua de ardei
  4. Dacă e prea uscat pune 2-3 linguri de apă. Amestecă foarte bine, acoperă, focul slab. Lasă pentru circa 8 minute
Poţi să serveşti cu mămăliguţă. Delicios! Pentru cine este fan mămăligă, ca mine. :p

Trimiteți un comentariu

5 Comentarii

  1. E bună si aşa, dar eu din comoditate desfac conserva, îmi iau doar de alea cu inel, tai ceapa în patru fără să o curaţ că e mai uşor şi mai bun să mănânci dinspre mijloc spre centru şi cu painea de secară ling sosul!
    Timp de preparare 0 minute, pâinea e feliată! :)

    Să-ţi dau o salată de hamsii bună tare si uşor de făcut ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Radule... e clar!!! :o Ori îţi dau câteva pagini să scrii tu reţetele tale pe blog la mine... ori (mai bine) îţi faci tu un blog de reţete! :)) Că văd că al meu nu-ţi dă nicio idee. :-d Ps. Hamsiile... nu prea îmi plac. Dacă, în viitor, corpul meu va decide că sunt bune şi pentru el, o să te contactez. Promit. :p. Mulţumesc.

      Ștergere
    2. Îmi pare rău, nu am vrut să te supăr !
      Ideea e că am stat cam cinci ani în studenţie, fără mâncare trimisă de părinţi, şi toate reţetele scrise le-am cam probat că aşa e studentul inventiv. Şi acum râd când îmi aduc aminte de ciorba mea de cartofi cu parizer! :)
      În plus cât am stâns bani pentru prima maşină, am mâncat numai ouă, gătite în toate felurile ieftine. Chiar si dupa 20 de ani mă apropii cu greu de ouă, deşi maioneza bine făcută îmi place.
      Recunosc că sunt mort după pestele oceanic, fructe de mare, etc...
      Hai nu mai fi supărată, nu mai comentez, până data viitoare, la reţetele tale ! :))

      Ștergere
    3. Sunt sigură că nu! Oricum ideea mea e bună: un blog cu reţetele tale vrem!!! (mai sunt persoane care gândesc ca mine). :)

      Ștergere
  2. Am înţeles (printre altele): reţetele mele sunt ieftine şi fără carne... de aia nu-ţi plac!!! Norocul tău că nu eşti celiac, vegetarian sau vegan... altfel nu ştiu cum ai fi trăit. Şi... aşa, ca o subliniere.. ouăle, în ziua de azi, nu mai sunt deloc aşa ieftine. Aş aprecia şi un comentariu STRICT la obiect, Radule. Măcar din an în Paşte. Vezi că se apropie cu paşi repezi.

    RăspundețiȘtergere

RESPECT este cuvântul de ordine. Aroganța/grandomania, insultele de orice gen, comentariile care NU sunt la obiect nu au ce căuta pe această pagină. Dedic trup şi suflet reţetelor, de aceea orice iniţiativă pozitivă (like, share, comment) este apreciată. Mulţumesc. O viaţă delicioasă îţi doresc. Ps. În caz de nu vezi publicat comentariul tău (1-3 zile), este pentru că nu am acces la internet.