Concursuri cu Premii în Cărți de Bucate de Colecție - Rețetele Bunicii în Sfârșit!

Ești aici pentru că vrei o carte de bucate GRATIS.
Da, și eu ador cărțile de bucate.
De aia și muncesc ca un rob la ele.

Am lansat diferite concursuri pe diferite blog-uri și pagini de Facebook. Lista o ai mai jos în caz de ești interesat.

Dintre toate cărțile de bucate ce am publicat din noiembrie 2017 (14 - lista la final), cel mai mult mă mândresc cu următoarea colecție de rețete tradiționale românești autentice în 5 volume care abia ce a ieșit și este deja foarte faimoasă:
  • Rețetele Bunicii Învățate de la Mama – Volumul I – Sărate 
  • Rețetele Bunicii Învățate de la Mama – Volumul II – Dulci
  • Rețetele Bunicii Învățate de la Mama – Volumul III – Prepară Porcul de Ignat 
  • Rețetele Bunicii Învățate de la Mama – Volumul IV
  • Cele mai Populare Rețete ale Bunicii Învățate de la Mama: Mâncăruri Nostalgice
Primele 3 volume cuprind în jur de 400 de rețete dulci să sărate. 
Volumul IV le cuprinde pe toate iar volumul V conține o selecție de rețete alese de cititorii mei. 

Rețete autentice românești transmise din generație în generație (inclusiv rețete din Epoca de Aur - adică din vremuri comuniste - rețete ale copilăriei). 
Toate aceste cărți de colecție au un mare impact emoțional. 
Orice român - indiferent dacă gătește sau nu - ar trebui să o aibă în bibliotecă. O optimă idee de cadou.

Am muncit extraordinar de mult la aceste volume și-am vărsat lacrimi amare amintindu-mi de vremuri apuse. De aceea, în această perioadă, scriu cartea Amintiri din Copilăria Comunistă - Epoca de Aur. Să te înscrii la scrisoarea ocazională căci o voi oferi cadou celor mai fideli dintre cititorii mei.

Concursurile le lansez ca să-mi fac cunoscut numele, cum am zis și pe câteva din cele 23 de blog-uri ce am.
Te rog participă la toate sau la care vrei și poți.

Am mare nevoie de fani că nu scriu pentru mine.

Știu că alții ar trebui să vorbească despre mine, dar prietenii mei sunt ocupați cu altele.
De ani de zile visez ca cineva să vină la mine și să-mi spună că un prieten le-a vorbit așa frumos despre talentele mele încât au trebuit să-mi ofere o oportunitate de lucru (relativă la scris), dar uite că-mi trece viața de tot și nu se-ntâmplă.
Îmi cântă cucu dacă mai aștept mult.
Și uite că mi-am călcat pe fire și mă promovez singură așa cum pot.
  • Pe blog-ul Pentru că Meriți (https://frumusetesisuflet.blogspot.com) am lansat un concurs minunat exclusiv pentru locuitorii din Gherăești, județul Neamț. Dacă ești de prin zonă sau intenționezi să vizitezi, înscrie-te și tu. Poate cunoști pe cineva, ori ai o iubită. Nu? Fă-i o surpriză. Trebuie doar să dai Like and Share la noua pagină de Facebook (apasă pe Facebook -https://www.facebook.com/creatiideCristinaG).
Imaginea de fundal este de pe Pixabay
***
Ești om cu suflet mare și vrei să mă sprijini? 
Vizitează și celelalte pagini ale mele și dă și tu like-uri, share-uri pe unde apuci. Orice inițiativă este apreciată, oricât de mică. Numai să fie pozitivă. 
Și dacă apreciezi cărțile mele, de ce să nu lași o recenzie, un comentariu sau orice te lasă inima?
  • https://www.amazon.com/Cristina-G./e/B01N0U3U4P 
  • https://www.goodreads.com/author/show/16277613.Cristina_G_
  • https://twitter.com/authorcristinag
  • https://www.facebook.com/creatiideCristinaG/
  • https://www.facebook.com/authorcristinag/
  • https://www.facebook.com/reteteindraznete/
  • https://www.facebook.com/eumerit.blogspot.ro/
  • https://www.linkedin.com/in/cristinagherghel/
Pe YouTube am diferite vlog-uri la unele poezii amuzante dar și tragice.

***
Lista cărților mele în caz de ești interesat:

În Română
  • Rețetele Bunicii Învățate de la Mama – Volumul I – Sărate 
  • Rețetele Bunicii Învățate de la Mama – Volumul II – Dulci
  • Rețetele Bunicii Învățate de la Mama – Volumul III – Prepară Porcul de Ignat 
  • Rețetele Bunicii Învățate de la Mama – Volumul IV
  • Cele mai Populare Retete ale Bunicii Invatate de la Mama: Mancaruri Nostalgice
  • 41 de Rețete Dulci și Sărate de Sărbători 
  • 41 de Rețete Practice și Simple de Borșuri 
  • 41 de Rețete Dulci și Sărate de Post 
  • 41 de Rețete Fără Gluten
  • 41 de Rețete de Chiftele, Omlete, și Aperitive Reci
  • 41 de Rețete de Clătite, Checuri, Prăjituri și Dulciuri Varie
  • 25 de Rețete Rapide din Cartofi – Bucate Vegane Fără Gluten pentru Începători
  • 25 de Rețete Rapide din Orez – Bucate Fără Gluten Pentru Începători
  • Epoca de Aur – Amintiri din Copilăria Comunistă - Coming Soon
  • Trucuri Naturale de Frumusețe și Sănătate
  • Îmi Curg Mucii Deci Exist 

În Engleză
  • Half my Age plus Seven – A Sinful Confession 
  • Half my Age plus Seven – Too Good to be True 
  • iLive
  • God is Weary 
  • Oranges at Christmas in a Communist Country - 2nd Edition
  • Ten Years in Italy, Three Weeks a Human 
  • Humans Cursed by Geography in the Pursuit of Happiness
  • Racism Without Racists – The Truth about Immigration
  • childless: How to Cope with Endometriosis & Vulvodynia
  • Author for Life or for a Living? 
  • It's Never Game Over – An Informal Self-Help publication 
  • SOS – Single or Scotch? - Coming Soon
  • Nobody Cries - Coming Soon

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii