Separarea rețetele de post de celelalte

Drag bucătar profesionist sau amator, 

Că ai nimerit din greșeală pe blogul meu sau mă urmărești de ani, țin să-ți mulțumesc pentru secundele sau minutele pe care le petreci pe paginile mele. 

Cum am menționat în ultimele postări, Rețete Îndrăznețe trece printr-o perioadă de schimbări drastice. 

Aș vrea să separ rețetele de post, cele vegane și vegetariene de toate celelalte, dar îmi este deosebit de greu și pentru asta îmi cer mii de scuze. 

Sunt mai mult de 500 de rețete pe blog, organizate foarte rău. Cred că-mi va lua ani să-l pun la punct. 

În jur de 300 dintre aceste rețete sunt fără ingrediente de frupt. 

Încerc diferite tactici de separare, dar cum șablonul este englez, nu recunoaște diacriticele. 

Dacă asta este frustrant pentru mine, nu-mi închipui cât de frustrant este pentru cei ce fac căutări pe blog.  

Încă o dată, te rog din suflet să faci abstracție de greșelile gramaticale care se găsesc cu nemiluita. 

Sunt absolut mortificată! 


emoticon suparat pe fond colorat




Trimiteți un comentariu

0 Comentarii