Te plictisești? Corectează rețete! Plata în cărți

Drag om bun, femeie, bărbat sau cum te identifici tu, 

De mult timp tot zic c-am să mă ocup de blogul ăsta, să-l pun la punct, să corectez greșelile și altele. 
Am plătit omeni să mă ajute cu unele lucruri, însă puțin a fost făcut cum trebuie. 
Iar eu, de când cu publicatul cărților, nu m-ai am timp nici de mine.  

Dacă te plictisești acasă și-ți place să corectezi, să organizezi, să înfrumusețezi, te rog din suflet să consideri să mă ajuți să-i dau cititorului interesat de rețete pagini fără erori și plăcute la vedere. 

inimi-carti-cadou-muffin-culori-pastel

Te plătesc în cărți. Oricare. Toate. 
E greu să-ți trimit cărți tipărite, că nu am acasă și să le trimit direct de pe platformele de publicare sau comercializare, e destul de complicat pentru mine. 
Fă o treabă bună și-ți trimit „14 nuanțe de roșu” cu autograf, plus o surpriză la o adresă din România (exclusiv). 

Din decembrie 2022 toate cărțile mele sunt publicate cu numele meu de la naștere: Cristina Gherghel. 
Fă o căutare și vezi ce găsești. 
Dacă te plictisești și-ți place să citești, alege cărțile pe care dorești să le citești, corectează rețetele deja publicate și le primești repede în căsuța poștală. 
Toată lumea prețuiește cărțile pentru dezvoltare personală, sunt sigură. 
Asta-i specializarea mea. 
Ultima pe care am publicat-o chiar ieri este: 
Manifest pentru Femei de peste 30 de ani, dar nu numai. Despre menopauză, endometrioză, pagini pline de sfaturi de viață pentru femei în durere. 

coperta-carte--fond-galben-rosu-femeie-copac-verde

Contactează-mă prin formularul de contact aflat pe pagină. 

Dacă vrei, îți public numele în cărți sau te amintesc în videourile mele pe YouTube (+altele) - este o publicitate inestimabilă. 


🙇‍♀️😳🙇‍♀️

Mii de scuze

Te rog să mă ierți că atunci când cauți rețete de post, vegane sau vegetariene, îți apar rezultate cu carne sau alte ingrediente de frupt (ori alcool). Mea culpa.

Când publicam pe blog regulat, nu eram foarte atentă la cuvintele-cheie, nu mi-am dat seama că blogul va dăinui întru eternitate, eram foarte naivă. 

☝️

Totuși, îți destăinui un secret, pe care te rog să-l spui tuturor:

Orice rețetă cu ingrediente de frupt poate deveni de post (și respectiv vegană, vegetariană), dacă se elimină alimentul de frupt sau și alcoolul, ori se înlocuiește cu un ingredient vegan ori vegetarian.

Exemple: 

  • are bacon (carne) = elimină-l ori pune un ingredient din soia ori porumb
  • are alcool = elimină-l sau pune alcool... hmmm... fără alcool. Vin fără alcool. Bere fără alcool etc.
  • are unt = pune ulei sau margarină (dacă-i cremă la o prăjitură, tort etc.)
  • are brânză și alte produse lactate = nu pune. Dacă are lapte, pune lapte de migdale, soia etc.

Cerul este limita.

În unele cazuri = gustul va fi complet diferit, în altele = nesesizabil (unt versus margarină de calitate, de exemplu). 

🙇‍♀️🙏🙇‍♀️🙏🙇‍♀️

Iartă sau fă abstracție de greșelile gramaticale (de sintaxă, exprimare etc.), dacă poți. 

Sper ca într-o zi, greșelile să fie corectate, rețetele să fie organizate cum trebuie, pozele să arate cum scrie la carte, adică blogul să fie pus la punct, ca să ai o experiență cât mai plăcută. 

Pentru tine am început să public. Și-i păcat să nu vii pe-aici cum veneai odată. 

Până atunci, îți doresc o căutare ușoară și-ți mulțumesc pentru încredere și înțelegere. 

🏳️🤍🏳️
Disclaimer 
O parte dintre linkurile de pe blog sunt linkuri de afiliat.
Asta înseamnă că eu câștig un procent din (eventualele) vânzări generate de aceste linkuri și bannere.
Pentru detaliile complete, apasă aici


🥗🍽️🥘

  Poftă bună! 

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii