Meniu în curs de actualizare

Blogul Rețete îndrăznețe întemeiat în 2012, are 524 de postări, dintre care în jur de 450 sunt rețete. 

  • Cele mai multe rețete sunt vegetariene și vegane. 
  • Nenumărate sunt mâncăruri (dulciuri incluse) de post. 
  • Dar găsești și rețete cu ingrediente de frupt. Destule. 

Dacă arunci o privire pe Meniu (menu) bara de sus (în anul 2022), vei vedea că sunt incluse foarte puține rețete. Asta pentru că nu am timp. Încă. O să am într-o zi. 

farfurii inima cu fel de fel de fructe si legume colorate


Mii de scuze 

Te rog să mă ierți că atunci când cauți rețete de post, vegane sau vegetariene, îți apar rezultate cu carne sau alte ingrediente de frupt (ori alcool). Mea culpa.

Când publicam pe blog regulat, nu eram foarte atentă, nu mi-am dat seama că blogul va dăinui întru eternitate, eram foarte naivă. 

Totuși, îți spun un secret, pe care te rog să-l spui tuturor:

Orice rețetă cu ingrediente de frupt poate deveni de post (și respectiv vegană, vegetariană), dacă se elimină alimentul de frupt sau și alcoolul. Sau se înlocuiește cu un ingredient vegan ori vegetarian.

Exemple: 
  • are bacon (carne) = elimină-l ori pune un ingredient din soia ori porumb
  • are alcool = elimină-l sau pune alcool... hmmm... fără alcool. Vin fără alcool. Bere fără alcool etc.
  • are unt = pune ulei sau margarină (dacă-i cremă la o prăjitură, tort etc.)
  • are brânză și alte produse lactate = nu pune. Dacă are lapte, pune lapte de migdale, soia etc.
Cerul este limita.

În unele cazuri = gustul va fi complet diferit, în altele = nesesizabil (unt versus margarină de calitate, de exemplu). 

Iartă sau fă abstracție de greșelile gramaticale (de sintaxă, exprimare etc.), dacă poți. 

Sper ca într-o zi, greșelile să fie corectate, rețetele să fie organizate cum trebuie, pozele să arate cum scrie la carte, adică blogul să fie pus la punct, ca să ai o experiență plăcută. 

Pentru tine am început să public. Și-i păcat să nu vii pe-aici cum veneai odată. 

Până atunci, îți doresc o căutare ușoară și-ți mulțumesc pentru încredere și înțelegere. 


Disclaimer

O parte dintre linkurile de pe blog sunt linkuri de afiliat.
Asta înseamnă că eu câștig un procentaj din (eventualele) vânzări generate de aceste linkuri și banere.

Pentru detaliile complete, apasă aici.

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii