Idei de mic dejun


Aceste nu sunt reţete, sunt idei... de mic dejun, cină, prânz, gustare, sau pur şi simplu pofte... (cum îmi vin mie, aşa, din bun senin). Sunt sigură că le ştii dar dă-mi voie să recapitulez.

  1. pâine cu unt, dulceaţă/miere. Pentru un „look” mai sofisticat şi un gust mai intens prăjiţi pâinea pe grill/toaster/cuptor sau încălzeşte-o la microunde. Să fie măcar caldă... ca atunci când întinzi untul să se moaie un pic... este de-a dreptul delicios.

  2. Sandviş... aşa se zice în română? Hmm. Curios că am românizat un cuvânt englez. În orice caz: pâine prăjită cu salam (poţi să elimini ceapa, era seară, eu mi-am permis). Poţi să adaugi ketchup. Te asigur că e la fel de bun ca la .... ştii tu. Nu vreau să fac publicitate gratis.

  3. Dacă vrei ceva lejer: cafea cu lapte şi biscuiţi digestivi/cu cereale. Dejun tipic italian.


  4. Frittate, adică omletă cu de toate. La asta o să dau reţeta imediat într-o postare nouă. Este ceva cu adevărat simplu de făcut. Rapid şi de enorm succes. 


    Dacă-ţi place, şi ţi-am dat o idee, un like la pagina Facebook este echivalent cu Mulţumesc.
    Să ai poftă. :)

      

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii