Curcubeu de legume (cu mazăre)

Din seria „special pentru studenţi/elevi/începători în arta bucătăritului”.
Optimă idee pentru cei ce ţin post şi/sau sunt la dietă, şi pentru vegani/vegetarieni/celiaci (intoleranţii la gluten).
Rețetă (personală) genuină, simplă, rapidă, vesel colorată, sățioasă, sănătoasă şi extrem de gustoasă.

Grad de dificultate: niciunul
Timp de preparare: 10 min (dacă foloseşti ingrediente conservă)
Porţii: 2 Pentru mai multe dublează/triplează etc. cantităţile.

Ingrediente
  1. 1/2 praz cu tot cu foi (eu am pus doar foile)
  2. 300 g mazăre conservă
  3. 200 g germeni de soia
  4. 1 morcov
  5. 1 linguriţă sare
  6. mirodenii după gust: piper negru, coriandru (am pus 6 boabe strivite)
  7. 3 linguri ulei
  8. 2 căţei de usturoi. Eu am pus 1 linguriţă praf
  9. Opţional, dar indicat: 1 ardei iute/1/2 linguriţă boia de ardei iute
Mod de preparare
  1. Curăţă prazul, spală-l, taie-l rondele/cuburi
  2. Curăţă, spală şi rade morcovul pe răzătoare
  3. Pregăteşte mazărea/germenii de soia. Spală totul bine, scurge
  4. Într-o tigaie pune uleiul, adaugă prazul, usturoiul (dacă-i proaspăt, dacă este praf îl vei pune la sfârşit), morcovul la călit, foc slab (5 min)
  5. Adaugă mazărea, germenii de soia, mirodeniile, sarea, acoperă, lasă alte 5 min la foc slab
Menţiuni
Serveşte fierbinte sau rece.
Are un aspect de-a dreptul fabulos şi gustule este pe măsură.
Optimă idee de garnitură la diferite fripturi (carne/peşte) sau simplu, cum am făcut eu. Absolut delicios.

Dacă ţi-am dat o idee, sau ţi-a plăcut, un like la pagina Facebook ar fi foarte mult apreciat. Mulţumesc.

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii